WSPÓŁPRACA

Producenci sprzętu AGD

Producenci AGD stoją przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna sprzętów. Doskonale rozumiemy, jak istotna jest sprawna obsługa klienta i szybka reakcja na zgłoszenie. To właśnie dzięki tym dwóm elementom producenci budują lojalność wobec swoich marek.  

Współpraca z producentami AGD pomogła nam lepiej zrozumieć jakie wyzwania stoją przed nimi. Pomożemy Wam usprawnić ten proces – skrócimy czas reakcji na zgłoszenie oraz podniesiemy jakość obsługi klienta. 

97%

kraju w zasięgu

Profesjonalna obsługa i pełne wsparcie

Dzięki licznym zleceniom realizowanym w tym sektorze doskonale rozumiemy jego potrzeby. Dodatkowo od wielu lat naszym poligonem doświadczalnym jest współpraca z największymi firmami ubezpieczeniowymi. Poprzeczka postawiona jest tam wysoko. Musimy szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku czy trendy.

Dlatego wciąż się rozwijamy, szkolimy i udoskonalamy nasze systemy. Jedną z naszych wartości firmowych jest zmiana i rozwój – nie boimy się ich, już je oswoiliśmy.

Wyzwania techniczne producentów AGD

Naprawy gwarancyjne ui/chevron-down
Posiadamy ogólnopolską sieć wyspecjalizowanych fachowców, którzy dysponują odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem w naprawie i konserwacji sprzętów AGD. Pomożemy Wam podnieść jakość usług i skrócimy czas oczekiwania na serwis.
Wsparcie pogwarancyjne ui/chevron-down
Nasza ogólnopolska sieć serwisantów udzieli wsparcia również w okresie pogwarancyjnym, budując lojalność i przywiązanie do marki.

Jakie inne wyzwania stoją przed producentami/dystrybutorami AGD w Polsce

Masz za wiele firm współpracujących? Różne umowy, rozliczenia, osoby do kontaktu. Jak to wszystko ogarnąć? 

Odpowiedzią na to wyzwanie może być ogólnopolska sieć serwisowa, zamiast wielu serwisów lokalnych. Jedna firma, która rozwiązuje różne problemy techniczne i która ma prosty system rozliczeń. Jeśli jednak masz obawy z tego tytułu, rozumiemy to. Dlatego najpierw sprawdź nas i skorzystaj z opcji PILOTAŻU. 

Nie jesteś w stanie dostatecznie kontrolować przebiegu zleconych zleceń?

To może być wyzwanie, ale nie dla nas! Nasz system automatycznych powiadomień o statusach zleceń naprawdę ułatwia wiele. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że komunikacja jest podstawą w sprawnym zarządzaniu dużą siecią.  

Przez lata opracowaliśmy system, który pozwala zarządzać niezliczonymi awariami, nadaje statusy zleceniom, sprawnie przydziela fachowców i wspiera ich pracę w terenie.   

Dział doradców technicznych służy wsparciem naszym technikom, zamawia również części.   

W naszej pracy wykorzystujemy jednak nie tylko zasoby ludzkie, ale również korzystamy ze sztucznej inteligencji . Jeśli technik ma wątpliwość, najpierw pyta AI, a dopiero później doradcę technicznego. Również infolinia, która działa 24/7 jest po to, by sprawnie rozwiązywać problemy i służyć wsparciem naszym technikom.  

Reasumując organizacja i zarządzanie awariami idzie nam naprawdę świetnie! Nie spoczywamy jednak na laurach. Wciąż się szkolimy, rozwijamy i doskonalimy nasze systemy, by skutecznie odpowiadać na wciąż zmieniające się potrzeby rynku.  

Klienci skarżą się na niską jakość autoryzowanych serwisów, a ich oceny na google to potwierdzają?

Współpraca z firmami lokalnymi, a co za tym idzie często opieszałość, brak kompetencji i jakości obsługi klienta może finalnie wpłynąć na wizerunek marki. Odpowiedzią na to wyzwanie może być ogólnopolska sieć serwisowa, zamiast kilku dostawców lokalnych. Jedna firma, która rozwiązuje wszystkie problemy.  

Nasi serwisanci to zweryfikowani ludzie z którymi pracujemy od lat. Rzetelni, odpowiedzialni i profesjonalni. Dodatkowo sami szkolimy naszych serwisantów, dlatego znamy ich kompetencje i umiejętności oraz możemy zagwarantować jakość obsługi klienta. 

 

Poznaj krok po kroku jak obsługujemy Twoją branżę

Oferujemy szybką i skuteczną realizację usług serwisowych, zapewniając klientom kompleksową obsługę w możliwie krótkim czasie.

ui/chevron-down
ui/chevron-down
1

Szybka diagnoza problemu

Nasi wysoko wykwalifikowani technicy szybko identyfikują przyczyny problemów zgłaszanych przez klientów, co pozwala na natychmiastowe przejście do działania. 

2

Sprawna organizacja

Dysponujemy dobrze zorganizowanym systemem zarządzania zleceniami naprawczymi, co umożliwia nam efektywnie planować i przydzielać zasoby w celu jak najszybszego rozwiązania problemu. 

3

Priorytetowe traktowanie pilnych przypadków

W przypadku pilnych napraw staramy się zareagować natychmiastowo, nadając im priorytetowe traktowanie, aby minimalizować czas przestoju urządzenia lub systemu. 

4

Efektywne procedury naprawcze

Nasze procedury naprawcze zostały zoptymalizowane w taki sposób, aby minimalizować czas potrzebny na przeprowadzenie niezbędnych napraw, zachowując jednocześnie najwyższą jakość usług.

5

Komunikacja z klientem

Regularnie informujemy klientów o postępach prac, co pozwala im być na bieżąco z procesem oraz zapewnia pewność, że ich zlecenie jest realizowane z pełnym zaangażowaniem.    

Kto z nami pracuje?

Nasi technicy to filar naszej firmy, współpracujemy z nimi od lat. To ludzie, którzy lubią swoją pracę. Pomocni. Zaangażowani. Wykwalifikowani. Powierzając nam naprawę usterki masz pewność, że wykona ją osoba posiadająca odpowiednie kompetencje, zezwolenia i szkolenia. To sprawdzeni ludzie, do których mamy pełne zaufanie.

Co mówią o nas klienci?

Jeśli masz wątpliwości odnośnie jakości wykonywanych przez nas usług lub ich terminowości, zapoznaj się z naszymi referencjami.


ui/chevron-down
ui/chevron-down

Powszechny Zakład Ubezpieczeń

Towarzystwo ubezpieczeniowe

Szanowni Państwo, potwierdzamy współpracę z firmą POL-FRA Martyna Rafalik sp.k. (dawniej POL-FRA Martyna Rafalik) w okresie od 25.05.2018 roku do chwili obecnej w zakresie realizacji usługi Assistance Dom, a w szczególności usług elektrycznych, hydraulicznych, ślusarskich, techniki grzewczej oraz serwisu sprzętu AGD/RTV/PC. W okresie dotychczasowej współpracy z PZU firma POL-FRA Martyna Rafalik sp.k. wywiązywała się ze swoich zobowiązań z należytą starannością, w sposób satysfakcjonujący realizując warunki umowy.

Mondial Assistance

Towarzystwo ubezpieczeniowe

Od 2022 roku firma POL-FRA Martyna Rafalik Spółka Komandytowa, zarejestrowana pod adresem 05-091 Ząbki, ul. Stefa Starzyńskiego 25, należy do sieci firm współpracujących z AWP Polska Sp. z o.o. w zakresie pomocy hydraulicznej, elektrycznej, naprawy urządzeń grzewczych oraz usług ślusarskich, udzielanej klientom w ramach ubezpieczenia home assistance, m.in. dla T.U. Allianz, Uniqa i Ergo Hestia, klientów największych banków Pekao SA, PKO BP oraz Santander. Jesteśmy zadowoleni z przebiegu współpracy, sprawności działania oraz dobrej komunikacji. Firma POL-FRA Martyna Rafalik Spółka Komandytowa dała się poznać jako solidny i wiarygodny partner, świadczący usługi na wysokim poziomie. W związku z powyższym, rekomendujemy tę firmę wszystkim kontrahentom, którzy poszukują odpowiedzialnych i godnych zaufania partnerów biznesowych.

AXA

Towarzystwo ubezpieczeniowe

Axa Assistance potwierdza, iż współpracuje z firmą POL-FRA Martyna Rafalik sp. komandytowa w zakresie realizacji usług pomocy drogowej udzielanej klientom w ramach ubezpieczenia assistance na terenie Polski od 2021 roku. Usługi zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie ze zleceniem. Firma POL-FRA Martyna Rafalik sp. komandytowa jest solidnym, rzetelnym, dyspozycyjnym i profesjonalnym partnerem, posiadającym niezbędny do realizacji powierzonych zadań potencjał techniczny i personalny.

Europ assistance

Towarzystwo ubezpieczeniowe

Nasza współpraca rozpoczęła się w 2017 roku i kontynuowana jest do dziś z uwagi na to, że POL-FRA spełnia nasze oczekiwania jako nasz partner biznesowy. W ramach zawartej umowy, firma POL-FRA świadczy szeroki zakres usług naprawczych, takich jak prace elektryczne, hydrauliczne, ślusarskie, techniki grzewcze oraz serwis sprzętu AGD/RTV/PC. Warto podkreślić, że POL-FRA oferuje swoje profesjonalne usługi serwisowe na terenie całej Polski, zapewniając kompleksową obsługę naszych klientów. Pracownicy i serwisanci POL-FRA cechują się profesjonalizmem i wysoką jakością obsługi klienta, co przyczynia się do naszej wzajemnej satysfakcji. Europ Assistance poleca POL-FRA jako solidnego partnera do współpracy. Ich profesjonalizm, elastyczność oraz dbałość o satysfakcję klienta stanowią mocne fundamenty naszej owocnej relacji biznesowej.

Cennik

Cennik naszych usług jest ustalany i dostosowywany indywidualnie dla każdego partnera biznesowego. Na ostateczną stawkę wpływają przede wszystkim: zakres działalności, kwestie logistyczne oraz wolumen zleceń. W większości przypadków koszty materiałów nie są wliczane w standardowy taryfikator i są wyceniane oddzielnie dla każdej usługi. W sytuacjach, gdy usługi mają charakter powtarzalny, materiały mogą być wycenione z góry. Usługi o bardziej złożonej specyfice są wyceniane zazwyczaj indywidualnie.

Koszt pojedynczego zlecenia waha się najczęściej między:
150 — 400 zł netto.

Stawka za usługę

150 – 400 zł

netto

Skontaktuj się z nami

Zostaw nam swój adres e-mail oraz numer telefonu, skontaktujemy się i sprawdzimy jak możemy Ci pomóc.


Kontakt

Zostaw nam swój numer, oddzwonimy i sprawdzimy jak możemy Ci pomóc


POL-FRA Martyna Rafalik spółka komandytowa ul. Starzyńskiego 25, 05-091 Ząbki

KRS 0000960970
NIP 1251730423
REGON 521518370

ui/chevron-down