WSPÓŁPRACA

Drogerie i apteki

Apteki i drogerie napotykają wiele wyzwań technicznych, które muszą rozwiązywać, aby sprostać oczekiwaniom klientów i dostosować się do zmieniającego się otoczenia biznesowego. Przede wszystkim powinny być skutecznie zarządzane, aby zapewnić bezpieczne i efektywne funkcjonowanie.

97%

kraju w zasięgu

Profesjonalna obsługa i pełne wsparcie

Dzięki licznym zleceniom realizowanym w tym sektorze doskonale rozumiemy jego potrzeby. Dodatkowo od wielu lat naszym poligonem doświadczalnym jest współpraca z największymi firmami ubezpieczeniowymi. Poprzeczka postawiona jest tam wysoko. Musimy szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku czy trendy.

Dlatego wciąż się rozwijamy, szkolimy i udoskonalamy nasze systemy. Jedną z naszych wartości firmowych jest zmiana i rozwój – nie boimy się ich, już je oswoiliśmy.

Wyzwania techniczne sieci aptek i drogerii

Problemy z systemami monitorowania temperatury oraz sprzętu chłodniczego ui/chevron-down
W aptekach, szczególnie tych posiadających produkty farmaceutyczne, ważne jest utrzymanie odpowiedniej temperatury w chłodniach i zamrażarkach. Awarie systemów monitorowania temperatury mogą prowadzić do utraty leków i konieczności weryfikacji zgodności z przepisami.
Usterki systemów oświetleniowych ui/chevron-down
Oświetlenie jest istotne dla bezpieczeństwa klientów i pracowników, a także dla prezentacji produktów w aptekach i drogeriach. Awarie systemów oświetleniowych mogą prowadzić do niekomfortowych warunków dla klientów i personelu.
Problemy z systemami alarmowymi i bezpieczeństwa ui/chevron-down
Systemy alarmowe i monitoringu są istotne dla zapewnienia bezpieczeństwa aptek i drogerii przed kradzieżami, włamaniami itp. Awaria tych systemów może zwiększyć ryzyko strat materialnych i bezpieczeństwa personelu.
Usterki hydrauliczne w pomieszczeniach socjalnych i zapleczach ui/chevron-down
Dbamy również o komfort pracowników w miejscu pracy. Do najczęściej wykonywanych przez nas usług należy: udrażnianie rur, usuwanie zatorów w toaletach, usuwanie przecieków z instalacji sanitarnych.

Jakie inne wyzwania stoją przed zarządzającymi siecią aptek i drogerii?

Potrzebujesz szybko i sprawnie zarządzać awariami, aby uniknąć przestojów?

Doskonale rozumiemy potrzeby i wyzwania Twojej branży. Niezliczone awarie  elektryczne, hydrauliczne, niesprawna klimatyzacja, popsute sprzęty AGD na zapleczach i pomieszczeniach socjalnych, a także przeglądy okresowe, których trzeba pamiętać. Jest tego naprawdę dużo. 

Przez lata opracowaliśmy system, który pozwala zarządzać awariami, nadaje statusy zleceniom, sprawnie przydziela fachowców i wspiera ich pracę w terenie.  

Dział doradców technicznych służy wsparciem naszym technikom, zamawia również części.  

W naszej pracy wykorzystujemy jednak nie tylko zasoby ludzkie, ale również korzystamy ze sztucznej inteligencji. Technik jest wspierany przez AI przy diagnozie i naprawie usterek, a także ma dostęp do zespołu doradców technicznych. Infolinia obsługowa, działa 24/7. Jest po to, by sprawnie rozwiązywać problemy i służyć wsparciem naszym serwisantom. 

Reasumując organizacja i zarządzanie awariami idzie nam naprawdę świetnie! Nie spoczywamy jednak na laurach. Wciąż się szkolimy, rozwijamy i doskonalimy nasze systemy, by skutecznie odpowiadać na wciąż zmieniające się potrzeby rynku. 

Masz za wiele firm współpracujących? Różne umowy, rozliczenia, osoby do kontaktu. Jak to wszystko ogarnąć?

Odpowiedzią na to wyzwanie może być ogólnopolska sieć serwisowa, zamiast kilku dostawców lokalnych. Jedna firma, która rozwiązuje różne problemy techniczne, realizuje przeglądy okresowe i która ma prosty system rozliczeń. Masz obawy? Rozumiemy to. Dlatego najpierw sprawdź nas i skorzystaj z opcji PILOTAŻU. 

Komunikacja “leży i kwiczy?” Masz dość ping-ponga z dostawcami usług, wiecznej opieszałość lub brak kontaktu z technikami?

To może być wyzwanie, ale nie dla nas! Nasz system automatycznych powiadomień o statusach zleceń naprawdę ułatwia wiele. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że komunikacja jest podstawą w sprawnym zarządzaniu dużą siecią. 

Kolejną naszą firmową wartością jest JAKOŚĆ, nie jakoś. Sami szkolimy naszych techników. Znamy ich i wiemy, że działają w pełni profesjonalnie.  

Zastanawiasz się czy ogarniamy również niestandardowe prace jak np. drobne prace remontowe?

Oczywiście, nie jest to dla nas problemem! Staramy się być zawsze wsparciem i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów.

Co możemy dla Ciebie zrobić?


Masz pytanie?

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach? Skontaktuj się z nami

Poznaj krok po kroku jak obsługujemy Twoją branżę

Oferujemy szybką i skuteczną realizację usług naprawczych, zapewniając klientom kompleksową obsługę w możliwie krótkim czasie.

ui/chevron-down
ui/chevron-down
1

Szybka diagnoza problemu

Nasi wysoko wykwalifikowani technicy szybko identyfikują przyczyny problemów zgłaszanych przez klientów, co pozwala na natychmiastowe przejście do działania. 

2

Sprawna organizacja

Dysponujemy dobrze zorganizowanym systemem zarządzania zleceniami naprawczymi, co umożliwia nam efektywnie planować i przydzielać zasoby w celu jak najszybszego rozwiązania problemu. 

3

Priorytetowe traktowanie pilnych przypadków

W przypadku pilnych napraw staramy się zareagować natychmiastowo, nadając im priorytetowe traktowanie, aby minimalizować czas przestoju urządzenia lub systemu. 

4

Efektywne procedury naprawcze

Nasze procedury naprawcze zostały zoptymalizowane w taki sposób, aby minimalizować czas potrzebny na przeprowadzenie niezbędnych napraw, zachowując jednocześnie najwyższą jakość usług.

Kto z nami pracuje?

Nasi technicy to filar naszej firmy, współpracujemy z nimi od lat. To ludzie, którzy lubią swoją pracę. Pomocni. Zaangażowani. Wykwalifikowani. Powierzając nam naprawę usterki masz pewność, że wykona ją osoba posiadająca odpowiednie kompetencje, zezwolenia i szkolenia. To sprawdzeni ludzie, do których mamy pełne zaufanie.

Co mówią o nas klienci?

Jeśli masz wątpliwości odnośnie jakości wykonywanych przez nas usług lub ich terminowości, zapoznaj się z naszymi referencjami.


ui/chevron-down
ui/chevron-down

Powszechny Zakład Ubezpieczeń

Towarzystwo ubezpieczeniowe

Szanowni Państwo, potwierdzamy współpracę z firmą POL-FRA Martyna Rafalik sp.k. (dawniej POL-FRA Martyna Rafalik) w okresie od 25.05.2018 roku do chwili obecnej w zakresie realizacji usługi Assistance Dom, a w szczególności usług elektrycznych, hydraulicznych, ślusarskich, techniki grzewczej oraz serwisu sprzętu AGD/RTV/PC. W okresie dotychczasowej współpracy z PZU firma POL-FRA Martyna Rafalik sp.k. wywiązywała się ze swoich zobowiązań z należytą starannością, w sposób satysfakcjonujący realizując warunki umowy.

Mondial Assistance

Towarzystwo ubezpieczeniowe

Od 2022 roku firma POL-FRA Martyna Rafalik Spółka Komandytowa, zarejestrowana pod adresem 05-091 Ząbki, ul. Stefa Starzyńskiego 25, należy do sieci firm współpracujących z AWP Polska Sp. z o.o. w zakresie pomocy hydraulicznej, elektrycznej, naprawy urządzeń grzewczych oraz usług ślusarskich, udzielanej klientom w ramach ubezpieczenia home assistance, m.in. dla T.U. Allianz, Uniqa i Ergo Hestia, klientów największych banków Pekao SA, PKO BP oraz Santander. Jesteśmy zadowoleni z przebiegu współpracy, sprawności działania oraz dobrej komunikacji. Firma POL-FRA Martyna Rafalik Spółka Komandytowa dała się poznać jako solidny i wiarygodny partner, świadczący usługi na wysokim poziomie. W związku z powyższym, rekomendujemy tę firmę wszystkim kontrahentom, którzy poszukują odpowiedzialnych i godnych zaufania partnerów biznesowych.

AXA

Towarzystwo ubezpieczeniowe

Axa Assistance potwierdza, iż współpracuje z firmą POL-FRA Martyna Rafalik sp. komandytowa w zakresie realizacji usług pomocy drogowej udzielanej klientom w ramach ubezpieczenia assistance na terenie Polski od 2021 roku. Usługi zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie ze zleceniem. Firma POL-FRA Martyna Rafalik sp. komandytowa jest solidnym, rzetelnym, dyspozycyjnym i profesjonalnym partnerem, posiadającym niezbędny do realizacji powierzonych zadań potencjał techniczny i personalny.

Europ assistance

Towarzystwo ubezpieczeniowe

Nasza współpraca rozpoczęła się w 2017 roku i kontynuowana jest do dziś z uwagi na to, że POL-FRA spełnia nasze oczekiwania jako nasz partner biznesowy. W ramach zawartej umowy, firma POL-FRA świadczy szeroki zakres usług naprawczych, takich jak prace elektryczne, hydrauliczne, ślusarskie, techniki grzewcze oraz serwis sprzętu AGD/RTV/PC. Warto podkreślić, że POL-FRA oferuje swoje profesjonalne usługi serwisowe na terenie całej Polski, zapewniając kompleksową obsługę naszych klientów. Pracownicy i serwisanci POL-FRA cechują się profesjonalizmem i wysoką jakością obsługi klienta, co przyczynia się do naszej wzajemnej satysfakcji. Europ Assistance poleca POL-FRA jako solidnego partnera do współpracy. Ich profesjonalizm, elastyczność oraz dbałość o satysfakcję klienta stanowią mocne fundamenty naszej owocnej relacji biznesowej.

Cennik

Cennik naszych usług jest ustalany i dostosowywany indywidualnie dla każdego partnera biznesowego. Na ostateczną stawkę wpływają przede wszystkim: zakres działalności, kwestie logistyczne oraz wolumen zleceń. W większości przypadków koszty materiałów nie są wliczane w standardowy taryfikator i są wyceniane oddzielnie dla każdej usługi. W sytuacjach, gdy usługi mają charakter powtarzalny, materiały mogą być wycenione z góry. Usługi o bardziej złożonej specyfice są wyceniane zazwyczaj indywidualnie.

Koszt pojedyńczego zlecenia waha się najczęściej między:
150 — 400 zł netto.

Stawka za usługę

150 – 400 zł

netto

Skontaktuj się z nami

Zostaw nam swój adres e-mail oraz numer telefonu, skontaktujemy się i sprawdzimy jak możemy Ci pomóc.


Kontakt

Zostaw nam swój numer, oddzwonimy i sprawdzimy jak możemy Ci pomóc


POL-FRA Martyna Rafalik spółka komandytowa ul. Starzyńskiego 25, 05-091 Ząbki

KRS 0000960970
NIP 1251730423
REGON 521518370

ui/chevron-down